Powered By Blogger

Thursday, January 27, 2011

Bila D sekolah !

begini bha cerita dya. baru nee ari nee aku masuk sekola.. ada ada jak aku kena ! rasa rasa macam mau terajang orang jak bha... yang saya mau terajang tu  bukan  murid.. tp CEKGU bha. saya benci ow.. setiap kali nampak jak muka. mesti sakit jak nee ati.. orang teda sala kena hambat pakai ROTAN !

 Tu la pasal saya tidak mau masuk sekola !! tp yang bestnya. asal d sekolah jakk.. ada nee PEMINAT !haha ~ ' BANG BANG minta nombor bang.. Suke la kat abang.. haha !' tp yang peliknya.. yang suka tuu budak budak .. hahaha ! bagus kalaw form 5 ka .. haha nee budak budak dow... mungkin budak budak suka pasal persenaliti yang best kali.. tuu yang banyak orang Dekat dengan saya kali.. haha ! amin la kalo cam tuu.. 

No comments:

Post a Comment